sobota, 18 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów (13)


Niedziela dla włosów trochę oszukana, bo jest sobotą, ale to właśnie dzisiaj miałam chwilę na rozpieszczanie czupryny.

Czego użyłam ?
  • olejek arganowy, nałożony na ok. 2 godziny 
  • szampon indyjski Amla Enriched Herbal
  • odżywka Nivea Hydro Care
  • maska Biovax Gold
  • Garnier Fructis Cudowny Olejek
  • serum Avon

Jak widać był to dzień dla włosów na bogato. Duża dawka olejku arganowego i porcja złota sprawiły, że włosy zaznały trochę luksusu. 
Z tego zestawu najbardziej zadowolona jestem z maski, która z pewnością zostanie jedną z moich ulubionych. Teraz, jak o niej myślę, pierwsze co przychodzi mi do głowy to piękny, intensywny zapach. Cały czas go czuję mimo, że od mycia włosów upłynęło już ładnych parę godzin. Na sposób pominąć też złotych drobinek, które pojedynczo pozostały na włosach. 
Jedyne czego żałuję to, że na dworze paskudna pogodna, wiatr i brak słońca. Myślę, że włosy ładnie wyglądałyby mieniąc się w słoneczku. Tym razem aura mnie pokonała i zdjęcie zrobione w pomieszczeniu, z lampą. 
Fale, nieco drobniejsze, niż zwykle to wynik dwóch koczków ślimaków, zrobionych na chwilę po spłukaniu maski.

Efekt: 


23 komentarze:

  1. ale ładne masz tło bloga <3. Nigdy nie widziałam takiego szamponu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak pięknie wyglądają włoski. Maska idealnie się spisała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Ale cudowne falki!<3 Masz Sliczne włosy, widać, że otrzymały dawkę luksusu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że maska Ci pomogła, moje włosy przesuszała bardzo.Masz niesamowita burze loków, cudowne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę spróbować tego olejku z garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że maska świetnie się spisała i chyba sama jej wypróbuję! :)

    Wzajemna obserwacja? :) Daj znać u mnie.
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piekne włosy <3 Widzę że blog dla mnie :D Obserwuję i będę tu wpadała częściej! :*
    Podoba mi się u Ciebie <3
    Zapraszam też do siebie, może Ci się spodoba :*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. skusiłabym sie na ta maske z Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy :) Chciałabym w końcu kupić jakieś pełnowymiarowe opakowanie Biovaxu - ostatnio dokucza mi brak nowych masek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ci się sprawdza to Serum z Avonu ?

    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/kilka-rzeczy-z-pepco-i-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O serum pisałam tutaj: http://annzad27.blogspot.com/2015/01/serum-na-zniszczone-koncowki-avon.html

      Usuń
  11. Przepiękne włosy ;)) Muszę wypróbować kiedyś taką maseczkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne gęste włosy :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne masz włosy. U mnie właśnie na moich kręciołkach gości olejek Vis Plantis.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj widać że na bogato :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wygladaja w tych lelikatnych falach i wydaje sie ich byc jeszcze wiecej :)! Szkoda z pogoda, ciekawa jestem tych refleksow ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam to serum Avon, ale spektakularnych efektów po nim nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie boskie włosy :) Uwielbiam olej arganowy :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę jak na bogato ! :) piekny masz ten skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O to serum z Avon ostatnio pojawiło się u mnie na blogu w bublach kosmetycznych,zupełnie mi się nie sprawdziło a też mam kręcone włosy ;/

    OdpowiedzUsuń