niedziela, 26 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów (14)




Czego użyłam ?
  • olejek naturalny Babuszki Agafii nałożony na ok. godzinę
  • mydło miodowe Babuszki Agafii
  • maska chleb żytni i kefir Babuszki Agafii
  • odżywka lniana Farmona
  • serum Avon

Ten dzień dla włosów upłynął w towarzystwie przeważająco rosyjskich kosmetyków. 
Parę tygodni temu zobaczyłam już dno w uwielbianym przeze mnie mydle cedrowym i przyszła kolej na wypróbowanie jego miodowego brata. Mydła miodowego nie użyłam dziś po raz pierwszy, myłam już nim włosy i całe ciało. Niestety, po tych paru próbach już wiem, że nie jest mi w stanie zastąpić tego cedrowego. Niby jest OK, zapach prawdziwego miodu roznosi się po łazience, ale włosy wcale nie są z niego tak zadowolone, jak z cedrowego. 
Dodatkowo zapomniałam nałożyć odżywkę ułatwiającą rozczesanie włosów i musiałam poświęcić im nieco więcej czasu, niż zwykle, bo splątane były nieziemsko. W takiej chwili to dopiero doceniam odżywkę Nivea Long Repair
Włosy nie są też tak przyjemnie miękkie w dotyku, jak po użyciu mojego ukochanego myjadła. Maska chleb i kefir, nałożona po umyciu włosów miała pomóc, a mam wrażenie, że jeszcze pogorszyła sytuację i włosy stały się szorstkie, jak rzadko kiedy. 
Trudno, mydło miodowe będzie w głównej mierze służyło mi do mycia ciała, a nie włosów, a maska ma tak rzadką konsystencję, że nie jest zbyt wydajna i pożegnam się z nią szybko.
Mam nadzieję, że następna niedziela dla włosów będzie bardziej udana.

Efekt:


22 komentarze:

  1. miałem to serum z avonu złe nie było ale też nei działalo jakoś wybitnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zakupić mydło cedrowe - mam problem z włosami od paru dni, są jakieś obciążone - myślę,że to wina zmiany szamponu. Marzę o takich włosach jak Ty masz Aniu - mam takie marne :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska Chleb i kefir brzmi przeciwnie, nigdy o niej nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ! Przypominają mi moje włosy kilka miesięcy temu, tak samo się wtedy układały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ciekawi mnie to miodowe mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włosy:) to mydło cedrowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Koim zdaniem bardzo ladnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciu prezentują się bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam niczego co wymieniłaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy i niedziela im chyba posłużyła, ciekawa jestem działania odżywki lnianej ;) u mnie wczorajsza niedziela też była z lnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za każdym razem zazdroszczę Ci tej objętości !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak prezentują się ładnie, jejku strasznie zazdroszczę długości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze miodowe nie spisalo sie tak samo fajnie. Wlosy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. babuszki - uwielbiam! miałam maskę do włosów i byłam bardzo zadowolona :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam te serum z Avonu, jakoś mnie nie zachwyciło:) włosy bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń