niedziela, 24 maja 2015

Niedziela dla włosów (18)


Podczas dzisiejszego dnia dla włosów nie dzieło się nic szczególnego i postawiłam na zestaw gwarantujący włosowe zadowolenie. 

Czego użyłam ?

- olej kokosowy nałożony na ok. godzinę
- szampon BD
- odżywka Isana Brown Color Shine
- maska Biovax Naturalne Oleje nałożona na ok. 30 min.
- odżywka lniana Farmona
- serum na końcówki

Efekt:


Tak jak myślałam, włosy poczuły się dopieszczone i prezentowały się przyzwoicie. Nie puszyły się, były bardzo mięciutkie i dobrze nawilżone. Jedyne czego mi zabrakło, to połysku, jakoś skromnie pod tym względem wyszło. Mimo wszystko i tak utrzymuję się w przekonaniu, że dzisiejszy zestaw kosmetyków to coś, co moje włosy lubią.

20 komentarzy:

  1. Odżywka Isana od dawna za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam jej już wcześniej, bardzo się polubiłyśmy i wystraszyłam się, bo nie umiałam jej znaleźć ostatnio, ale okazało się, że tylko zmienili opakowanie, a nie wycofali :)

      Usuń
  2. Masz rewelacyjne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie jak odzywka z Isany sprawdziłaby sie solo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne masz włoski . Fajnie że Biovax się u Ciebie dobrze sprawdza i daje radę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta odżywka lniana :) a włoski wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że w końcu mi też się uda zapuścić takie długie włosy :) piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kokos także działa cuda za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu spróbować oleju kokosowego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że ten nowy Babydream się u Ciebie sprawdza :) Ja jednak wolę ten stary, łagodny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, sprawdza się, ale jednak mam wrażenie, że ten stary mniej plątał mi włosy i następny zakup to właśnie ta stara wersja :)

      Usuń
  10. Mam tylko szamponik i bardzo go lubię :) Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne włosy! na miniaturce byłam pewna że ta odżywka z Isany to Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie Ty masz piękne włosy ! <3
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tę maskę Biovax. U mnie dawała wspaniały blask, moje włosy naprawdę ją lubiły.

    OdpowiedzUsuń