niedziela, 17 maja 2015

Niedziela dla włosów+wycieczka (17)

 
Ostatni tydzień upłynął błyskawicznie i nie miałam zbyt wiele czasu na rozpieszczanie włosów. W tygodniu w ruch szedł tylko szampon i serum na końcówki. Czułam się jak przed poznaniem włosomaniactwa, absolutny minimalizm. Tym bardziej ucieszyłam się, kiedy znalazłam chwilę na nałożenie oleju i maski. Ehh... czekałam na to z niecierpliwością. Mimo, że włosy bez takiej szczególnej pielęgnacji nie miały się źle, to i tak jakoś dziwnie się czułam, że je "zaniedbuję" :).

Czego dokładnie użyłam ?

- olej kokosowy nałożony na ok. godzinę
- szampon BD 
- odżywka Isana Brown Shine
- maska Biovax Gold
- serum na końcówki

Włosy chyba też były zadowolone, że znalazłam dla nich chwilę, bo były mięciutkie, błyszczące i nie odstawały każdy w swoją stronę, jak zdarzyło im się to w tygodniu, po ekspresowym podsuszeniu suszarką. Nie miałam siły wysuszyć ich bardziej i rano baaardzo tego żałowałam. 

Efekt:


Zdjęcie włosów zostało zrobione w czasie zwiedzania Zamku Moszna. Przy okazji pochwalę się paroma fotkami z tego, jak dla mnie cudownego miejsca. Odwiedziłam już parokrotnie ten zamek i za każdym razem zakochuję się w nim na nowo. Dodając do tego kwitnące w przyzamkowym parku rododendrony i azalie, całość tworzy baśniową scenerię. Zresztą, zamek nazywany jest polskim Disneylandem i uważam, że jest to bardzo trafne określenie.


18 komentarzy:

  1. Potwierdzam, Moszna jest piękna. Twoje włosy również. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosięta robią wrażenie, widać, że je dopieściłaś :)
    Zamek piękny, uwielbiam zwiedzać Zamki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny zamek! :O nigdy tam nie byłam, szkoda :c A tak w ogóle to jak się sprawuje maseczka Biovax Gold?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisuje się wyśmienicie. Uwielbiam jej zapach, te drobinki złota, które pięknie mienią się w słońcu no i wiem, że za każdym razem włosy będą wyglądały dobrze, bo o wersji z orchideą już tak nie mogę powiedzieć.

      Usuń
  4. Jakie śliczne zdjęcia :) Włosy gęste i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten zamek!
    I mam to samo, co Ty - jak używam tylko szamponu i np. odżywki, to mam wyrzuty sumienia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny zamek i przesliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie planujemy tam pojechać. :)
    Włosy wyglądają pięknie, są takie mega gęste. :0

    OdpowiedzUsuń
  8. so nice :) lovely blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś to serum - było bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszcze wycieczki :-) super objętość wlosow !

    OdpowiedzUsuń